Les

7 – Over de Techniek

Les Progress:

Heb je de Techniek voor het maken van een Sales Page al onder de knie?

Dan kan je deze Les overslaan!


Als dat nog niet het geval is...

Dan geef ik je hier een klein zetje in de goede richting:

***website techniek valt buiten beschouwing van deze cursus. maar je kan natuurlijk aan de slag met de E-mail Funnel Kit als je meer begeleiding nodig hebt bij het maken van pagina's met een programma als Thrive Architect***

Software:

Als je nu een WordPress website hebt met een Thema, maar nog geen "pagina bouwer"..

dan zal je al snel tegen een aantal obstakels aan lopen bij het maken van een Sales Page.

Denk bijvoorbeeld aan het creëren van de juiste elementen..

of juist het weglaten van bepaalde elementen (zoals het menu).

Een "PageBuilder" Plug-in kan je helpen om zonder codes e.d. goede Verkooppagina's (en andere pagina's) te bouwen.

Hierbij de 3 meest bekende Software:

Thrive Architect

Dit is de software die ik gebruik en waar ik erg Fan van ben. Het kost eenmalig slechts $67 en werkt -net als de andere opties- erg simpel en visueel. Je sleept complete elementen en blokken zo op de pagina.

In mijn E-mail Funnel Kit geef ik je ook de pagina templates van o.a. de Doggie Doe Bundel, E-mail Funnel Kit maar ook van alle andere pagina's die ik normaal in een Funnel gebruik. Mocht je dit handig vinden, klik dan hier voor de E-mail Funnel Kit.

(Niet zo Technisch??? in de Kit help ik je stap-voor-stap van Aankoop tot installatie tot gebruik 😉 )

*ga op de Thrive website rechtsbovenaan bij het menu naar products en dan Thrive Architect 

Elementor

Ook een fantastische software die praktisch hetzelfde werkt als Thrive Architect. de prijs start vanaf $49 per jaar, wat ook bij lange na niet opweegt tegen de voordelen die je van zo'n soort software hebt.

Divi Builders

Deze ken ik persoonlijk wat minder goed, maar ik hoor er veel goede verhalen over. De prijs begint vanaf $89 per jaar.

Betaalpagina's

Dan is er natuurlijk nog een hele (hele!) essentiële pagina...

Degene waar jouw bezoekers daadwerkelijk afrekenen.

Ik gebruik zelf Plug&Pay van de IMU boys.

Hier ben ik erg tevreden over...

Het is simpel,  ziet er overzichtelijk en betrouwbaar uit (belangrijk voor de conversie op de betaalpagina), heeft een one-click upsell mogelijkheid en veel mogelijkheden qua abonnementen en betalen in termijnen.

De prijs voor deze software is omgerekend zo'n 40 tot 50 euro per maand.

Als je hier het budget nog niet voor hebt...

Overweeg dan een goedkoper alternatief zoals...

- Woocommerce direct verbonden met Mollie

- Paytium (wat een stuk goedkoper is en ik zelf heb gebruikt, maar wat ik qua lay-out en gebruiksvriendelijk niet top vind)

Met een kleine google search kom je er al snel achter dat er nog andere opties zijn die ook met Ideal & Bancontact (België) werken.


Heb je vragen over Software?

Stel ze dan vooral in de Mini Aanbod, Mega Winst Cursisten Community!

​

​

​